Аналіз МО за 2020-2021

 

Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу

за 2020 – 2021 навчальний рік.

       

В 2020-2021 навчальному році вчителі природничих дисциплін працювали над проблемою «Системно вивчати і оволодівати сучасними методами інноваційних технологій в науково-дослідницькій і проектній діяльності», також методичне об’єднання вчителів працювало над такими проблемами як:

- Формування компетентної особистості учня, його світогляду, розвиток його здібностей та обдарувань;

- Розвиток творчих здібностей учнів на уроках природничо-математичного циклу;

- Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках з використанням елементів інтерактивного навчання;

- Активне впровадження в практику роботи сучасних ІКТ, можливостей інтернету;

- Ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та новинками методичної літератури,  інтернет ресурсами.

У 2020 - 2021 навчальному році методичне об’єднання працювало згідно плану роботи, були проведенні засідання методичного об’єднання як тематичні, так і засідання з поточних питань, які відбувалися впродовж року на яких розглянуто наступні  питання:

 - Ознайомлення з  нормативно-правовими документами щодо організації навчально-виховного процесу;

-  Обговорення календарно-тематичного планування на І та ІІ семестри 2020-2021 навчального року та його виконання;

-  Проведення позакласної роботи, здійснення огляду та обговорення новинок методичної та психолого-педагогічної літератури;

-  Про організацію  дистанційного навчання на період карантину;

- Роль предметів природничо-математичного циклу в становленні особистості ;

-     Підготовка і погодження матеріалів до шкільних олімпіад (І тур) з предметів природничого циклу;

-     проведення та підведення підсумків шкільних предметних олімпіад;

 -   визначення переможців і учасників ІІ туру предметних олімпіад;

-  здійснена організація участі учнів у інтерактивних учнівських конкурсах.

Кожен вчитель брав участь у роботі МО: готували доповіді, давали відкриті уроки, виховні заходи. Педагоги вміло передають знання, під час засідань вчителі обмінювалися досвідом з проблем, над якими вони працювали, проводили майстер класи з впровадження змішаного навчання в умовах карантину. Під час навчального року вчителі продовжили роботу згідно планів самоосвіти, підвищували фахову майстерність самостійно,члени МО є постійними учасниками семінарів, вебінарів та конференцій, мають сертифікати.

Виходячи з цього вчителі  МО поставили перед собою на 2021-2022 навчальний рік наступні завдання:

1.    Продовжити роботу над проблемною темою.

 2.    Працювати над розвитком і формуванням ключових компетентностей.

3.     Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів. Підвищувати професійну кваліфікацію членів МО через навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи,  вебінари, конференції та ін..

4.     Розвиток пізнавальних інтересів, творчих та інтелектуальних здібностей, практичних навичок учнів.

5.    Оптимізація системи навчання і оцінювання навчальних досягнень учнів через запровадження особистісно-орієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходу та систему теоретичних і практичних семінарів, відкритих уроків та інших заходів шкільного, міського рівня.

6.    Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні предметів природничо-математичного циклу.

7.    Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями.  Залучати до предметних конкурсів та олімпіад на різних рівнях.

 8.    Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти.

9.    продовжити вдосконалення використання на уроках природничого циклу різних форм та методів активізації пізнавальної діяльності учнів.

10.формувати уміння застосовувати набуті знання здобуті на уроках на практиці та в побуті.

 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий