Аналіз МО за 2018-2019


Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу
за 2018 – 2019 навчальний рік.
         
Шкільне МО вчителів природничо-математичного напрямку складається з 6  педагогічних працівників:
Булюк А. В. – спеціаліст, вчитель географії та фізики.
Жур О. А. – спеціаліст ІІ категорії, вчитель біології та хімії.
Лучкова А. С. – вчитель математики, вища категорія.
Висоцька Ж. Ю. – вчитель музики, І категорія.
Павленко О. Д.  – вчитель фізичної культури, спеціаліст.
Деревцова Н. С. – вчитель трудового навчання, ІІ категорія.
В 2018-2019 навчальному році вчителі природничих дисциплін продовжували роботу над проблемою «Удосконалення різних форм і методів роботи з учнями в процесі розвитку їх життєвих компетентностей». Ця проблема була  складовою методичної проблеми школи: «Формування та реалізація компетентнісного підходу в навчально-виховній діяльності».
Проблема, над якою працювали вчителі була сформульована відповідно до проблем вчителів (згідно діагностичних карток-анкет).
У 2018-2019 навчальному році були проведенні засідання методичного об’єднання як тематичні, так і засідання з поточних питань, які відбувалися впродовж року.
Розглядалися інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення  природничих дисциплін в 2018-2019 н. р. Особливу увагу звернули вчителі, які працюють за новим Державним стандартом, на рекомендації  щодо впровадження нових програм, змін до програм з предметів і Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
 Вчителі ознайомилися з методичними рекомендаціями щодо єдиних вимог ведення класних журналів,  методичними рекомендаціями щодо використання навчальної літератури у ЗНЗ при вивченні предметів інваріантної складової навчального плану.
 Проводилася робота між засіданнями:
*    підготовка і погодження матеріалів до шкільних олімпіад (І тур) з предметів природничого циклу;
*    проведення та підведення підсумків шкільних предметних олімпіад;
*    визначення переможців і учасників ІІ туру предметних олімпіад;
*    проводилася робота з обдарованими учнями;
  *  були проведені відкриті уроки;
*    здійснена організація участі учнів у Міжнародному інтерактивному учнівському конкурсі „Колосок-2018.

На березневому засіданні був проведений семінар-практикум для вчителів фізики: «Робота над проектами. Метод кейсів». З цієї теми виступили вчителі та учні, які активно працювали за цим методом.
В період між засіданнями вчителі продовжили роботу згідно планів самоосвіти, а також роботу з обдарованими учнями, відвідували відкриті уроки своїх колег.
Протягом навчального року вчителі звітували про виконання практичних та лабораторних робіт згідно програм. Обговорили, які заходи будуть проведенні під час тижня природничих наук. Ознайомилися з інструкцією МОН щодо проведення ДПА у 2018-2019 н. р.
На підсумковому засіданні вчителі МО обмінялися досвідом з проблем, над якими вони працювали згідно планів самоосвіти.
Традиційно у березні відбулися заходи до тижня природничих наук. Учні підготували виставку газет, презентацій і рефератів. Були проведені вчителями різні конкурси,  бесіди, класні години, практичні роботи, анкетування, цікаві досліди, інформування про наукові відкриття з біології, хімії, географії, основ здоров’я.
Учителі МО приймали участь в засіданнях міських методичних об’єднаннях та інших міських методичних заходах.
Всі вчителі МО підвищували фахову майстерність самостійно, використовуючи нові методичні розробки науковців і вчителів різних шкіл міста та України.
Виходячи з цього вчителі  МО поставили перед собою на 2019-2020 навчальний рік наступні
ЗАВДАННЯ:
* продовжити роботу із самоосвіти виходячи з методичної проблеми МО, школи,
* продовжити вдосконалення використання на уроках природничого циклу різних форм та методів активізації пізнавальної діяльності учнів;
* більше уваги звернути на психолого-педагогічні аспекти роботи з учнями різних вікових категорій, проводити індивідуальний та диференційований підхід до учнів,
* ознайомитися з теорією і активно впроваджувати різноманітні форми перевірки знань і умінь учнів, систематично проводити повторення матеріалу з метою розвитку предметних і життєвих компетентностей і підготовки до ДПА ,
* продовжити використання активних та інтерактивних форм роботи на уроках, самостійної роботи учнів із засвоєння нового матеріалу з метою поглиблення знань, умінь та навичок,
* продовжити роботу над вивченням методики впровадження інформаційно-комунікативних технологій,
* поглибити роботу над засвоєнням біологічних, хімічних, географічних термінів та понять,
* продовжити роботу по формуванню в учнів екологічного мислення,
* формувати уміння застосовувати знання здобуті на уроках хімії, біології, географії, основ здоров’я на практиці, в побуті,
* продовжити використання міжпредметних зв’язків на уроках природничого циклу,
* розвивати критичне мислення, логічне мислення, науковий світогляд, патріотизм,
* формувати вміння самостійно добувати знання, спостерігати, досліджувати і пояснювати явища природи,
* виховувати моральну особистість,
*проводити роботу по впровадженню нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та новими програмами з природознавства, хімії, біології, ОЗ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий