Доповіді засідань


Доповідь 
Пінчук Галини Дмитрівни

на тему " Використання технологій
 доповненої реальності – вимога сучасності"
Анотація
Вже не один рік різні країни світу проводять експериментальні дослідження щодо підвищення мотивації вивчення навчальних предметів та підвищення продуктивності навчання засобами новітніх онлайн-технологій.
Результати дослідження показують, що завдяки використанню новітніх онлайн - інструментів значно покращилась їх продуктивність на уроках. Отримані результати також підтверджують що ці технології можуть підвищити мотивацію до навчання.
Онлайн-технологіївикористовується в багатьохгалузях,  таких як медицина, виробництво, туризм та звичайноосвіта. Кількістьдодатківна ринку за останні роки зрослазавдякипрогресу в галузі ІКТ. Дослідникиосвітинаукововизналиновіможливостівикладання та навчаннязавдякивикористаннюінноваційних технологій.
Та використання цих інструментів не можливе без володіння навичок медіаосвіти як у учнів так і в сучасного вчителя.


ВСТУП
Роль інформаційно-комунікаційнихтехнологій (ІКТ) у нашомужиттідужечітка, особливо у життідітей, де вона поєднує в собі і гру танавчання. ІКТ допомагаєрозвивати в дітейцікавість, спостережливість та експерименти. Цілкомзрозуміло, щодітидужезацікавлені в ІКТ та потребуютьдосвідурізнихйогоінструментів, додатків та послуг. Технологія AR стала одним ізспособівпоєднаннягри та навчання, і дітиможутьвикористовуватиїї для розвитку як своїхрозумових, творчих та пізнавальнихздібностей. Віннабуваєважливогозначеннязавдякисвоєму позитивному впливу на рістпам’ятідітей, навичокмислення, творчості  та уяви.
Коли ІКТ інтегрується з навчальноюпрограмою як життєвоважливимелементом у навчанні, дітинабуваютьздатностівикористовуватиприроднізасобидля навчання, і цізасобиможутьматипозитивнийефект, підвищуючимотиваціюдітей до навчання способом, якийпідтримуєїх потреби в розвитку. Зважаючи на це, у навчальномупроцесіповиннавідбутисявсебічназміна, включаючипристосуваннятрадиційнихметодівнавчаннядосучасноїінформаційноїреволюції.
Важливість та роль ІКТ у навчальномупроцесі та прискоренняеволюції ІКТ сприялипоявіновоїреальності, або того, щовідомо як технологія AR, яка впершез'явилася в 1970 році.
Цетехнологіявважається одним ізсучаснихзастосуваньелектронногонавчання; церозширеннявіртуальноїреальності (VR), яка є складною технологією, щодаєможливістьлюдинівідчутинапівреальнесередовище на основімоделюванняміжреальним світом та тривимірнимелектроннимсередовищем. Технологія AR продовжуваларозвиватися та встановлюватисвоюперевагу над VR технологією; зараз ценайсучасніша доступна технологія.
AR - цевдосконаленатехнологія, яка активновикористовується у різних країнах і забезпечуєреальнийвигляд, а такожвіртуальнийвиглядреалістичногосередовища. Таким чином, технології AR можуть бути використані в освіті, щобдопомогтиучнямнаблизитися до інформації та їївізуальногосприйняття.
Через свою активну роль у покращеннісприйняттядітей та глибшомурозумінніінформації, технологія AR такожможевикористовуватисяна уроках, впливає на учнів як інструмент для посиленнявзаємодії з представленимїмматеріалом.
Булорозробленобагатопрограм AR, і вони ідеальнопідходять для підтримкинавчальногоматеріалу. Цятехнологія стала широко доступною, набагатопростішою у використанні та менш дорогою.  Для заохоченнявикористанняцієїсучасноїтехнології, яка можезабезпечитичудовіосвітніможливості, щопідходять для сучасноготехнологічногосвіту, існуєнадзвичайна потреба у наукових та академічнихдослідженняхщодовикористаннядодатківтехнології AR.






Комментариев нет:

Отправить комментарий