Доповідь
Пінчук Галини Дмитрівни
доповненої реальності – вимога сучасності"
Анотація
Вже не один рік
різні країни світу проводять експериментальні дослідження щодо підвищення
мотивації вивчення навчальних предметів та підвищення продуктивності навчання
засобами новітніх онлайн-технологій.
Результати
дослідження показують, що завдяки використанню новітніх онлайн - інструментів
значно покращилась їх продуктивність на уроках. Отримані результати також
підтверджують що ці технології можуть підвищити мотивацію до навчання.
Онлайн-технологіївикористовується
в багатьохгалузях, таких як медицина, виробництво,
туризм та звичайноосвіта. Кількістьдодатківна ринку за останні роки
зрослазавдякипрогресу в галузі ІКТ.
Дослідникиосвітинаукововизналиновіможливостівикладання та навчаннязавдякивикористаннюінноваційних технологій.
Та використання цих
інструментів не можливе без володіння навичок медіаосвіти як у учнів так і в
сучасного вчителя.
ВСТУП
Роль інформаційно-комунікаційнихтехнологій (ІКТ) у
нашомужиттідужечітка, особливо у життідітей, де вона поєднує в собі і гру танавчання. ІКТ допомагаєрозвивати в
дітейцікавість, спостережливість та експерименти. Цілкомзрозуміло,
щодітидужезацікавлені в ІКТ та потребуютьдосвідурізнихйогоінструментів,
додатків та послуг. Технологія AR стала одним ізспособівпоєднаннягри та
навчання, і дітиможутьвикористовуватиїї для розвитку як своїхрозумових, творчих та пізнавальнихздібностей.
Віннабуваєважливогозначеннязавдякисвоєму позитивному впливу на
рістпам’ятідітей, навичокмислення,
творчості та уяви.
Коли ІКТ інтегрується з навчальноюпрограмою як
життєвоважливимелементом у навчанні,
дітинабуваютьздатностівикористовуватиприроднізасобидля навчання, і
цізасобиможутьматипозитивнийефект, підвищуючимотиваціюдітей до навчання
способом, якийпідтримуєїх потреби в розвитку. Зважаючи на це, у
навчальномупроцесіповиннавідбутисявсебічназміна, включаючипристосуваннятрадиційнихметодівнавчаннядосучасноїінформаційноїреволюції.
Важливість
та роль ІКТ у навчальномупроцесі та прискоренняеволюції ІКТ
сприялипоявіновоїреальності, або того, щовідомо як технологія AR, яка
впершез'явилася в 1970 році.
Цетехнологіявважається
одним ізсучаснихзастосуваньелектронногонавчання;
церозширеннявіртуальноїреальності (VR), яка є складною технологією, щодаєможливістьлюдинівідчутинапівреальнесередовище
на основімоделюванняміжреальним світом та тривимірнимелектроннимсередовищем. Технологія
AR продовжуваларозвиватися та встановлюватисвоюперевагу над VR технологією;
зараз ценайсучасніша доступна технологія.
AR - цевдосконаленатехнологія, яка активновикористовується у різних країнах і
забезпечуєреальнийвигляд, а такожвіртуальнийвиглядреалістичногосередовища.
Таким чином, технології AR можуть бути використані в освіті,
щобдопомогтиучнямнаблизитися до інформації та їївізуальногосприйняття.
Через свою активну
роль у покращеннісприйняттядітей та глибшомурозумінніінформації, технологія AR такожможевикористовуватисяна уроках, впливає на учнів як
інструмент для посиленнявзаємодії з представленимїмматеріалом.
Булорозробленобагатопрограм
AR, і вони ідеальнопідходять для підтримкинавчальногоматеріалу. Цятехнологія
стала широко доступною, набагатопростішою у використанні та менш дорогою. Для
заохоченнявикористанняцієїсучасноїтехнології, яка
можезабезпечитичудовіосвітніможливості, щопідходять для
сучасноготехнологічногосвіту, існуєнадзвичайна потреба у наукових та
академічнихдослідженняхщодовикористаннядодатківтехнології AR.
Комментариев нет:
Отправить комментарий