Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів
природничо-математичного циклу
за 2019 – 2020 навчальний рік.
В 2019-2020 навчальному році вчителі природничих дисциплін працювали
над проблемою «Системно вивчати і оволодівати сучасними методами інноваційних
технологій в науково-дослідницькій і проектній діяльності».
У 2019 - 2020 навчальному році були проведенні засідання
методичного об’єднання як тематичні, так і засідання з
поточних питань, які відбувалися впродовж року.
Розглядалися інструктивно-методичні рекомендації щодо
вивчення природничих дисциплін в 2019-2020 н. р.
Вчителі ознайомилися з методичними рекомендаціями щодо
єдиних вимог ведення класних журналів, методичними рекомендаціями щодо
використання навчальної літератури у ЗНЗ при вивченні предметів інваріантної
складової навчального плану.
Проводилася робота між засіданнями:
*
підготовка
і погодження матеріалів до шкільних олімпіад (І тур) з
предметів природничого циклу;
*
проведення
та підведення підсумків шкільних предметних олімпіад;
*
визначення
переможців і учасників ІІ туру предметних олімпіад;
*
проводилася
робота з обдарованими учнями;
* були проведені відкриті
уроки;
*
здійснена
організація участі учнів у інтерактивних учнівських конкурсах.
У ІІ семестрі (під час карантину) засідання
проводилися в дистанційному режимі за допомогою програми «ZOOM». Під час цих засідань вчителі обмінялися досвідом з
проблем, над якими вони працювали, проводили майстер класи з
впровадження дистанційного навчання в умовах карантину.
Під
час навчального року вчителі продовжили роботу згідно планів самоосвіти, підвищували
фахову майстерність самостійно, використовуючи нові методичні розробки
науковців і вчителів різних шкіл міста та України.
Виходячи з цього вчителі МО поставили перед собою на 2019-2020 навчальний
рік наступні
ЗАВДАННЯ:
* продовжити роботу із самоосвіти виходячи з методичної проблеми
МО.
* продовжити вдосконалення використання на уроках природничого
циклу різних форм та методів активізації пізнавальної діяльності учнів.
* більше уваги звернути на психолого-педагогічні аспекти роботи з
учнями різних вікових категорій, проводити індивідуальний та диференційований
підхід до учнів.
* ознайомитися з теорією і активно впроваджувати різноманітні
форми перевірки знань і умінь учнів, систематично проводити повторення
матеріалу з метою розвитку предметних і життєвих компетентностей.
* продовжити використання активних та інтерактивних форм роботи на
уроках, самостійної роботи учнів із засвоєння нового матеріалу з метою
поглиблення знань, умінь та навичок.
* продовжити роботу над вивченням методики впровадження
інформаційно-комунікативних технологій.
* поглибити роботу над засвоєнням біологічних, хімічних,
географічних термінів та понять.
* продовжити роботу по формуванню в учнів екологічного мислення,
* формувати уміння застосовувати знання здобуті на уроках хімії,
біології, географії, основ здоров’я на практиці, в побуті
* продовжити використання міжпредметних зв’язків на уроках
природничого циклу.
* розвивати критичне мислення, логічне мислення, науковий
світогляд, патріотизм.
* формувати вміння самостійно добувати знання, спостерігати,
досліджувати і пояснювати явища природи.
* виховувати моральну особистість.
Комментариев нет:
Отправить комментарий