Аналіз МО за 2019-2020

 

Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу

за 2019 – 2020 навчальний рік.

         

В 2019-2020 навчальному році вчителі природничих дисциплін працювали над проблемою «Системно вивчати і оволодівати сучасними методами інноваційних технологій в науково-дослідницькій і проектній діяльності».

У 2019 - 2020 навчальному році були проведенні засідання методичного об’єднання як тематичні, так і засідання з поточних питань, які відбувалися впродовж року.

Розглядалися інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення  природничих дисциплін в 2019-2020 н. р.

 Вчителі ознайомилися з методичними рекомендаціями щодо єдиних вимог ведення класних журналів,  методичними рекомендаціями щодо використання навчальної літератури у ЗНЗ при вивченні предметів інваріантної складової навчального плану.

 Проводилася робота між засіданнями:

*    підготовка і погодження матеріалів до шкільних олімпіад (І тур) з предметів природничого циклу;

*    проведення та підведення підсумків шкільних предметних олімпіад;

*    визначення переможців і учасників ІІ туру предметних олімпіад;

*    проводилася робота з обдарованими учнями;

  *  були проведені відкриті уроки;

*    здійснена організація участі учнів у інтерактивних учнівських конкурсах.

 

У ІІ семестрі (під час карантину) засідання проводилися в дистанційному режимі за допомогою програми «ZOOM». Під час цих засідань вчителі обмінялися досвідом з проблем, над якими вони працювали, проводили майстер класи з впровадження дистанційного навчання в умовах карантину.

 Під час навчального року вчителі продовжили роботу згідно планів самоосвіти, підвищували фахову майстерність самостійно, використовуючи нові методичні розробки науковців і вчителів різних шкіл міста та України.

Виходячи з цього вчителі  МО поставили перед собою на 2019-2020 навчальний рік наступні

ЗАВДАННЯ:

* продовжити роботу із самоосвіти виходячи з методичної проблеми МО.

* продовжити вдосконалення використання на уроках природничого циклу різних форм та методів активізації пізнавальної діяльності учнів.

* більше уваги звернути на психолого-педагогічні аспекти роботи з учнями різних вікових категорій, проводити індивідуальний та диференційований підхід до учнів.

* ознайомитися з теорією і активно впроваджувати різноманітні форми перевірки знань і умінь учнів, систематично проводити повторення матеріалу з метою розвитку предметних і життєвих компетентностей.

* продовжити використання активних та інтерактивних форм роботи на уроках, самостійної роботи учнів із засвоєння нового матеріалу з метою поглиблення знань, умінь та навичок.

* продовжити роботу над вивченням методики впровадження інформаційно-комунікативних технологій.

* поглибити роботу над засвоєнням біологічних, хімічних, географічних термінів та понять.

* продовжити роботу по формуванню в учнів екологічного мислення,

* формувати уміння застосовувати знання здобуті на уроках хімії, біології, географії, основ здоров’я на практиці, в побуті

* продовжити використання міжпредметних зв’язків на уроках природничого циклу.

* розвивати критичне мислення, логічне мислення, науковий світогляд, патріотизм.

* формувати вміння самостійно добувати знання, спостерігати, досліджувати і пояснювати явища природи.

* виховувати моральну особистість.

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий